Mitt första mellandagsreafynd!


Hittade mitt första reafynd idag, har knappt vart ute och kikat nånting förrän idag, hmm, svider lite i plånboken, kanske därför jag inte har "vågat".. Grejen är ju att jag alltid hittar kläder jag vill ha som det INTE är rea på, och då kan det bli jobbigt.. =P  Men idag, ett par jeans på Gina Tricot för halva priset, 250 spänn! Perfekt! =)

Blir promenad med Kitah nu, ½timme nånting, sen ska vi laga mat här i Borås! =)

1 Evelina:

skriven

jasså? jag har inte heller vart på rean förrän idag, efter jobbet. Usch var inte meningen att jag skulle köpa mer än aleo vera jucie på hälsokosten o systemet då. Dock gick jag in på kicks o då var det kört.. haha. Ny fondation,läppglans o "pop beuaty" ögonskuggor. De som heter cake eller nåt sånt. Aldrig prövat de märket, har du? saknar dig vännen, ser framemot ett nytt år o nya möjligheter! /Evelina

2 Therése:

skriven

Gött att man kan fynda ibland =)

Ha ett riktigt gott nytt år! Kram

3 Therése:

skriven

Gött att man kan fynda ibland =)

Ha ett riktigt gott nytt år! Kram

4 Anki:

skriven

Vilket fynd!Kul!!

Kraaaaaam

Kommentera här: