090430 Update =)

Idag har jag och Kitah varit ute och gått med grannen och hennes hund + en hund till! Trevligt för oss talande varelser, skoj för hundarna! =D

Ska strax åka neråt Falkenberg för grillparty och imorrn blir det kalas i Ullared! =D

Ha en skön helg my friends!
Gotta go! =)

1 Linda:

skriven

Härligt att komma iväg och göra nåt skoj. Och Falkenberg är inte fy skam inte.



Hoppas din valborg blir kanon nu Kram

2 Heidi:

skriven

Låter som ni haft en trevlig prommis idag, både ni 2 benta och de 4 benta =)

- Alltid trevligt med lite sällskap.



Hoppas du får en trevlig helg med grillparty och kalas =)

3 Evelina:

skriven

hejhej gumman

tack før tipset, hon e mkt bættre nu kitty-lillan

Jag ska kænna om det e något i gommen. JO Ja ska ju ha tid o blogga om jag bara får internet snart hehe. Jag kommer inte hem førræn 9 juni skulle jag tro dessværre. :-/ nær e inflyttningsfesten? krammms

Kommentera här: