Ja, vad tycks nu då? =)

Här kommer ett smakprov med några bilder på huset.
Idag får vi nycklarna!
Jjjjjjippie! =D

Jag vet, vi har en skog i trädgården. Till våren blir det röj och fix på utsidan.
Vi börjar med insidan! Ni ska få se före och efterbilder så småningom. 
Ahw, vill bara komma igång! =)



 
Dom små bilderna är klickbara..


Nu blir det regelbundet bloggande igen.
Välkommen till min renoveringsblogg! ;)
1 Åsa:

skriven

Åh vad avis jag blir, förstår att du har mycket att se fram emot :)

Kul!

2 Sandra:

skriven

Men sanna!! Du har ju blivit husägare!!!

Vad roligt!

Men du jag saknar dej och dina kommentarer. Förrut hade ja jämnt en kommentar från dej, och nu har de inte blivit nån på nästan 100 år..



Om du får lite tid över så kan du väl rösta på mej?

Jag är nu nominerad till årets blogg!! ♥ För att rösta på mej, klicka på länken!! http://dianasblogg.blogg.se/2009/december/arets-blogg-rostning.html



Kram

3 Evve:

skriven

Vi hoppas pa for & efterbilder denna gang! Blev juh daligt med dessa pa lagenheten, vantade i evigheter! :/

4 netscape:

skriven

Grattis till husköpet!

5 Sofi Nilsson:

skriven

Många grattis & lycka till!!! <3

6 Heidi:

skriven

Stort grattis till husköpet!

Hoppas på att få se lite uppdatering snart =)



7 Therése:

skriven

Så du har blivit husägare alltså. Fasen va sköj!

Har inte vart här inne på evigheter, men ser att det inte vart så flitigt uppdaterat heller =P

Hoppas att allt e bra annars =D

Kram

Kommentera här: