090330 Stressinlägg!

Har kommit hem från jobbet precis och ska strax iväg igen, ner till Borås! Idag blir det flytt!!! =D Kommer nog inte hinna bloggen idag och kanske inte imorrn heller, men vi hörs i så fall på onsdag, garanterat! =)

Ha det jättebra sålänge my love ones!
1 Anki:

skriven

Wihooo vad kul!!Lycka till med flytten & bär inte ihjäl dej;)

Kramar

2 Linda:

skriven

Skall tänka på dig idag när du flyttar.

Båros ja det ligger ju inte så jättelångt från Partille nej där jag bor.



Hoppas du få allt klart utan missöden nu Kram

3 Linda:

skriven

Men min kommentar visar sig inte ju *lipa'



Hoppas i alla fall att allt går bra nu med flytten

kramen Linda

4 Evelina Johansson:

skriven

Usssch, Lycka till gumman! träning tors? hör av dig på mob, sms. PUSS O KRAM

5 Linda:

skriven

Hoppas allt flytit på bra nu med flytten??



Har en sak åt dig inne hos mig :)



Kram Linda

6 Heidi:

skriven

Hoppas att flytten går bra!



Har en liten utmaning i min blogg åt dig..

7 martiiinaah:

skriven

Lycka till med flytten =)



Vill tipsa dig om en gratissida som jag själv fick tips på och blev väldigt nöjd med. Den är mycket bättre än gratisklader.se och alla de andra, mycket lättare att få poäng... Man kan få presentkort på H&M, JC, Din Sko, Stadium mfl, registrera dig på

http://www.freestreet.se/?r=5976

och du kan få ett presentkort redan denna vecka!

8 Linda:

skriven

Hejsan hoppas dagen vart fin och att du lever efter flytten nu Kram

9 Therése:

skriven

Hoppas flytten har gått bra.

Kram

10 Linda:

skriven

Nu börjar jag tro att damen drunknat bland flyttkartongerna. Hoppas allt är bra med dig? Kram

11 Anki:

skriven

Inne med en kram & hoppas att flytten har gått bra=)

12 Sandra:

skriven

hoho?? Vart har du tagit vägen?? Ja saknar ju o läsa din blogg. o de här inlägget kan ja ju utantill nu =/

=)

Hoppas allt är bra!



Kraam

Kommentera här: