Utbildningsveckor!

Ja, då har jag jobbat mina två första dagar i Borås! Utbildning för öppning denna veckan, nästa vecka blir det utbildning för stängning.. Aw, mycket att lära sig och komma ihåg! =P

Softar i soffan nu, snart är det Grey´s och mer mys! =)

Får erkänna att bloggen har hamnat lite vid sidan av de sista veckorna, men jag är här och uppdaterar me jämna mellanrum! Ska bli oftare från nu! ;)

Kram på er!
1 Linda:

skriven

Livert rullar på för oss alla. Har själv tappat bort bloggen märker jag. Men det kommer väl tillbaka antar jag.



Hoppas du haft dig en kanonhelg nu Kram

2 Heidi:

skriven

Kul att se att du trivs på ditt nya jobb och att det går fint med att lära sig alla nya saker =)



Jag har också haft en hel del att se till så min blogg har heller inte uppdaterats lika mkt som jag brukar, men jag har tagit tag i saken nu igen :-)



Ha det gött!



Kram!

3 Sandra:

skriven

tänkte bara säga att jag nu är husägare =)

Jag saknar din uppdatering!



kram

4 Smultron/Åsa:

skriven

Hoppas utbildningen gått bra och hoppas du fått njuta av solen under helgen :)



Mvh/Åsa

5 Heidi:

skriven

Hoppas allt är okey.

Saknar dina inlägg!

- hoppas du snart uppdaterar... ;-)

6 Linda:

skriven

Hejsan tjejen. Hoppas allt är bra??? Det var ett bra tag sen man hörde något från dig nu.

Massa kram Linda

Kommentera här: